چگونه در اینستاگرام میلیون ها فالوور جذب کنیم؟!

شاید بهترین و سریع ترین روش برای گرفتن تعداد زیادی فالوور،خرید فالوور واقعی ارزان باشد. همانطور که می دانید، گرفتن فالوور واقعی زمان زیادی از شما می گیرد. پس اگر می خواهید تعداد فالوور های خود را در کمترین زمان ممکن افزایش دهید پیشنهاد می کنیم بدنبال سایت های معتبر باشید و تعداد فالوور واقعی مورد نظر خود را از این سایت ها تهیه کنید. تعداد بالای فالوور پیج اینستاگرام شما تعیین کننده ی محبوبیت پیج اینستاگرام شماست. پس هرچه تعداد فالوور ایسنتاگرام خود را سریعتر به تعداد مورد نظر خود برسانید برای شهرت پیج شما بهتر است. البته در کنار تعداد بالای فالوور باید کیفیت پیج خود را نیز ارتقا بدهید. در غیر این صورت خیلی زود فالوور های خود را از دست می دهید. پس تعداد بالای فالوور در کنار کیفیت بالای پیج اینستاگرام رمز موفقیت شماست.


 

اگر شما در حال شروع به گرفتن followers on Instagram طریق تصاویر منتشر شده برای میز ناهار خوری هماهنگ کننده است که در آن تعداد زیادی از خلاقیت و یا ارسال تصاویر از زیبا ترین مناظر طبیعی است که پس از سقوط چشم خود را و یا شاید تصاویر زیبا برای گربه خود را وجود دارد یک فرصت خوب برای شروع به ساختن پول از سرگرمی خود را نیز.


اکثر کسانی که حساب Instagram استفاده از آن به عنوان یک پلت فرم برای مشاهده خاطرات روزانه خود را آنلاین و همچنین برقراری ارتباط با دوستان است اما این پلت فرم نیز می تواند سودآور استفاده از درآمد اگر شما یاد بگیرند که چگونه به منظور بالا بردن سطح خود را در این پلت فرم و موفقیت در جذب تبلیغات برای شما.

اطلاعیه

بنابراین اگر شما به دنبال یک راه برای به اشتراک گذاشتن احساسات و سرگرمی آنلاین در حالی که درآمد چند دلار در همان زمان به دنبال این راهنمایی و ببینید که در آن آنها را به شما منجر شود.

تمرکز بر روی یک تخصص خاص

برای حرکت از صدها نفر به هزاران نفر از پیروان شما نیاز به ایجاد صفحه خود را متمرکز بر یک موضوع خاص و سپس مطمئن شوید که عکس خود را منتشر اهدای این موضوع تمرکز می کنند.وجود دارد به معنای واقعی کلمه میلیون ها نفر از مردم به دنبال سایت های شبکه های اجتماعی Instagram بنابراین شما نیاز به بازدید کنندگان خود را یک دلیل روشن به سمت خود جذب شما به جای تلاش به همه چیز به همه مردم شما را به صفحه خود را در یک تخصص خاص چیزی است که در تمام پست های خود را متناسب با این تخصص است که شما را انتخاب کنید.

اگر شما مطمئن نیستید که در آن منطقه شما می توانید در تخصص فکر می کنم در مورد تجربه خود را و شور و شوق در زندگی و چگونه شما می توانید از آن بهره مند شوند که آیا آن را مد ورزشی, خیابان هنر, موسیقی و یا هر چیز دیگری شما را دوست دارم.

دیگر این است که برای حفظ ارسال عکس با کیفیت بالا, نوشتن نظر متفکرانه است که یک داستان به, درگیر شدن با مردم در پرسش ها و مکالمات خود را, و شاید مهمتر از همه, پاسخ دادن به سوالات و نظرات خود را.

فکر می کنم در مورد چگونه, نه چقدر.

نگران نباشید اگر شما لازم نیست که بسیاری از پیروان قبل از اینکه شما سعی کنید به سرمایه گذاری خود را در صفحه هالتر اثرگذارندهها که کمتر از 100 ، 000 پیروان در واقع در تقاضای بالا پرداخت, تبلیغ, جایی که آنها می توانید کسب درآمد بین أمريكي 100 و أمريكي 1000 دلار در هر پست با متوسط درآمد در اطراف آگهی 300 در سال 2017, با توجه به AdWeek.

بازاریابان عشق کوچک اثرگذارندهها به دلیل تمایل مردم به آنها اعتماد بیشتر در واقع 70 درصد از millennials ترجیح می دهند به گوش دادن به توصیه های از میکرو اثرگذارندهها یا غیر مشهور حامیان, با توجه به مطالعه انجام شده توسط ایالات متحده در آژانس بازاریابی جمعی تعصب در سال 2016 از طریق یک نمونه از 14 هزار نفر است.

"هنگامی که شما به مخاطبان است که بسیار علاقه مند در نام تجاری خود را و آنچه شما ارائه می دهیم که مخاطبان بیشتر احتمال دارد به خرید از شما گفت:" استراتژی رسانه های اجتماعی متخصص جین هرمان."

خودتان را به حامیان مالی مناسب معرفی کنید

اگر می خواهید از پست هایی که در Instagram ایجاد می کنید پول بدست آورید ، باید مستقیما با شرکت ها ارتباط برقرار کنید.می گوید مشاور بازاریابی دیجیتال, شین پارکر: "من تاثیرگذاران در سایت های شبکه های اجتماعی هر روز به, صبر کنید تا برای نام تجاری نگاه."به عنوان یک تاثیر گذار رسانه های اجتماعی ، شما باید خودتان را معرفی کنید و با شرکت ها ارتباط برقرار کنید و به آنها توضیح دهید که چرا آنها باید با شما کار کنند."

 

Comments

Popular posts from this blog

مزیت تلگرام

Instagram Bulk Message Deletion

Healthy foods5