ویژگی آماری اینستاگرام چگونه به نظر می رسد؟ چه کار میکند؟

ویژگی آماری اینستاگرام یک ویژگی اندازه گیری و ارزیابی است که توسط برنامه اشتراک گذاری عکس و فیلم موبایل اینستاگرام برای حساب های تجاری ارائه می شود. به لطف ویژگی آماری ، کاربران می توانند میزان موفقیت پست های خود را ببینند و اندازه بگیرند. شما میتونید با خرید ویو اینستاگرام به درآمد بسیاری برسید.


ویژگی آماری اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام پرمخاطب ترین برنامه کاربردی شبکه های اجتماعی در سال های اخیر است. این اپلیکیشن که پلت فرم اشتراک عکس و فیلم موبایل فیس بوک است ، طبق آخرین آمار در حال رشد ، سریعتر از مالک آن فیس بوک است. تحت این رشد ، می توان گفت علاقه زیادی که جمعیت جوان به اینستاگرام و برنامه محبوب رسانه های اجتماعی نشان می دهند ، نوآوری های بیشتری نسبت به جوانان در عمل به وجود می آورد.

مخاطبان اینستاگرام جوانان و دانش آموزان دبیرستانی و دانشگاهی هستند که بدون توجه به بزرگ یا کوچک بودن رشد می کنند. سال گذشته ، مشاغل 25 میلیون حساب کسب و کار اینستاگرام را در سراسر جهان افتتاح کردند و درآمد حاصل از تبلیغات را برای برنامه رسانه های اجتماعی از سراسر جهان کسب کردند. این اپلیکیشن که با علاقه جوانان و حمایت مالی از مشاغل همچنان رو به افزایش است ، اکنون تقریباً به نهصد میلیون کاربر رسیده است. فقط 25 تا 30 میلیون از این کاربران از حساب های تجاری استفاده می کنند و ما فکر نمی کنیم همه این حساب های تجاری تبلیغ کننده باشند. 


آمار کسب و کار اینستاگرام چه کاری انجام می دهد؟

ویژگی آماری اینستاگرام نشان می دهد که چه تعداد افراد استوری من را در ویژگی استوری فقط برای کاربران عادی تماشا کرده اند. با این حال ، اگر یک حساب کاربری داشته باشید ، جدا از آمار تعداد افرادی که حتی فقط در داستان ها تماشا کرده اند ، می توانید بدون اینکه منتظر پایان داستان باشید ، چه تعداد از افراد را تا پایان تماشا کرده اند. علاوه بر این ، اگر می توانید با 10000 دنبال کننده پیوندی به داستان خود اضافه کنید ، می توانید ببینید که پیوند شما از اینجا چند کلیک دریافت کرده است.


ویژگی آماری اینستاگرام

آماری دیگر برای حساب های تجاری این است که آماری وجود دارد که می تواند بسیار مفید باشد ، مانند اینکه چند نفر دنبال کننده جدید در هفته و روزانه دارید ، چند دنبال کننده دیگر شما را دنبال نمی کنند. به غیر از این ، می توانید برخی از آمارها را نشان دهید که بازدید صفحه Instagram شما از این فهرست نشان می دهد. برای افزایش آمار اینستاگرام خود می توانید محصول بازدید نمایه اینستاگرام را از سایت ما خریداری کنید.

پیروان خود را با توجه به مشخصات دموگرافیکی آنها پیگیری کنید

بخشی در صفحه آمار اینستاگرام وجود دارد که توزیع پیروان شما را با توجه به سن ، جنسیت و مناطقی که در آن زندگی می کنند نشان می دهد. برای دسترسی به این بخش ، باید صفحه آمار را به پایین پیمایش کنید.


سپس روی بخشی که پیروان می گوید ضربه بزنید و آمار پیروان را باز کنید. در اینجا می توانید اطلاعات مهمی مانند جنسیت ، دامنه سنی ، بیشترین دنبال کننده را در کدام منطقه و ساعت آنلاین بودن مشاهده کنید.


این اطلاعات پاسخ سوالاتی را در اختیار شما قرار می دهد ، از جمله اینکه باید پست ها را بر اساس چه کسی مرتب کنید ، به چه تعداد دامنه سنی آدرس می دهید و در چه زمانی باید با توجه به مردم منطقه به اشتراک بگذارید.

مکان بعدی برای بررسی باید آماری باشد که نشان می دهد کدام یک از پست های شما بازدید شده و چه مقدار است. در این بخش می توانید به سوالات مهمی از جمله کدام تصاویر ، کدام توضیحات و کدام برچسب ها به تعداد افراد رسیده پاسخ دهید.


همچنین می توانید مدت زمان حمل و نقل مورد نظر خود را از فهرست موجود در اینجا انتخاب کنید. در این منطقه که می توانید آمار جداگانه ای حتی به عنوان عکس و فیلم مشاهده کنید ، می توانید با دیدن ویژگی هایی مانند لایک های سالانه ، ماهانه یا روزانه ، تعاملات ، نظرات یکی یکی آنچه را می خواهید اندازه بگیرید. این فیلترهای جستجو به کاربران حساب تجاری اجازه می دهد اندازه گیری و ارزیابی عالی انجام دهند.


آمار داستان های اینستاگرام

استوری های اینستاگرام ابزاری محبوب برای به اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی است. در سال گذشته ، امکاناتی مانند توانایی تبلیغات در این زمینه نیز امکان افزایش تعامل با به اشتراک گذاری پیوندها را با هم فراهم کرده است. داشتن بسیاری از ویژگی های داستان در واقع اندازه گیری آن را دشوارتر می کند ، اما آمار اینستاگرام پشتیبانی ویژه ای برای حساب های تجاری نیز ارائه می دهد.


ما می دانیم که استوری ها ظرف 24 ساعت حذف می شوند ، اما اگر حساب تجاری اینستاگرام داشته باشید ، پست های استوری شما بیشتر ذخیره می شود تا آمار را نشان دهد. با این حال ، فقط شما می توانید آنها را ببینید. اگر به آمار در این زمینه برسیم ، می بینید که چه تعداد افراد در 15 روز گذشته تمام داستان های شما را که به اشتراک گذاشته شده مشاهده کرده اند.

امتیازات جدید

اینستاگرام که با امتیازاتی که از زمان انتشار تاکنون ارائه داده است به موفقیت بزرگی دست یافته است ، به ویژه در دوره گذشته با همه این امتیازات ارائه شده توانسته تعداد کاربران را افزایش دهد. با این حال ، اینستاگرام برای ادامه موفقیت خود شروع به ایجاد به روزرسانی های مداوم می کند. اینستاگرام ، که با به روزرسانی های انجام شده برای افزایش بیشتر کارایی برنامه بسیار آسان شده است ، همچنان برای عبور از برنامه های جدید رسانه های اجتماعی که اخیراً وارد بازار شده اند ، آن را به روز می کند. در این مرحله ، اینستاگرام برای پشت سر گذاشتن اپلیکیشن Snapchat که به عنوان رقیب نشان داده شده است ، بروزرسانی جدیدی را منتشر کرد و ویژگی داستان تصاویر را با این به روزرسانی ها فعال کرد.


با بروزرسانی جدید اینستاگرام ، اکنون اعلام شده است که این اپلیکیشن توجه بسیار بیشتری نسبت به رقبای خود جلب خواهد کرد. به طور خاص ، گنجاندن ویژگی که Snapchat را قادر به جمع آوری لایک می کند ، اینستاگرام را بر سر زبان ها انداخت. با این حال ، همچنین اعلام شد که اینستاگرام به روزرسانی خود را ادامه خواهد داد. در واقع ، اینستاگرام با بیانیه خود اولین اطلاعات را در مورد بروزرسانی بعدی ارائه داد. با به روزرسانی مورد بحث ، عنوان شد که هم کاربران منفرد و هم کاربران دارای یک حساب کاربری می توانند آمار صفحات اینستاگرام را حفظ کنند.


عنوان شد که به لطف ویژگی جدید ، کاربران همچنین می توانند آمار کاربرانی را که وارد صفحات اینستاگرام می شوند ، بیاموزند. آموخته شد که اینستاگرام ، که به لطف ویژگی جدیدی که به کاربران ارائه می دهد ، تمام اطلاعات از جمله تعداد افرادی که به اشتراک گذاشته شده اند و تعداد افرادی که از صفحه بازدید کرده اند را در اختیار کاربران قرار می دهد ، آماری را نیز ارائه می دهد ، همچنین برای این به روزرسانی شروع به کار کرده است.


نتیجه

در حالی که تصور می شود به روزرسانی در مدت زمان کوتاهی منتشر خواهد شد ، اعلام شده است که اکنون ویژگی آماری در حال آزمایش است. با به روزرسانی های جدید منتشر شده ، نحوه استفاده از ویژگی آماری با توضیحات اینستاگرام در مورد استفاده از به روزرسانی ها پس از بروزرسانی مشخص می شود. زیرا این که چگونه آپدیت جدید اینستاگرام حاوی جزئیات است نیز کنجکاو است.

منابع:

https://namadin.co/

https://adsmember.com/

Comments

Popular posts from this blog

مزیت تلگرام

Instagram Bulk Message Deletion

Healthy foods5